Upplev mer!

Efter en helt underbar helg återvänder jag till verkligheten. Jag har varit hos Johannes i stort sett varje dag nu i 10 dagar nu. I fredags var det firande för honom som fyllde 18 och hans pappa som fyllde 50. Smörgåstårta, paketöppning, cigarrprovning och sånger i all ära!

På lördagen var det dags att fira ytterligare. Nu med mera inriktning på Johannes! Det blev grillat (UNDERBART) med musiklekar och mycket annat! Ett krogbesök blev med på listan dessutom! Efter en lång natt slutade kvällen hemma hos Johannes och jag tror han blev väldigt nöjd med kvällen! 

Jag har som sagt haft en underbar helg/vecka och nu väntar plugget igen.. usch.. jag vill drömma mig bort..
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0