things are about to change.

Studiedag, skönt.
Idag har jag mest tagit det lugnt, gick upp med Johannes imorse och tog en promenad hem i det fina vädret. Jag går väldigt mycket nu, förut gick jag till ICA nära för att köpa keso och lite grönsaker, jag gjorde nämligen kycklingwrap med advokado, champinjoner, keso och lite till:) det var rätt smarrigt.
Helgen har oxå varit fin, i fredags hade jag praktik, men det var bara en frisör där då och hon var bara där några timmar så jag fick jobba väldigt mycket självständigt, och det är ju väldigt roligt det med:)
I lördags var jag hemma hos Malin och Ida och tittade på melodifestivalen, den är ju som den är. Visst var hon duktig men de fanns ju andra som var bättre? eller hur?

framtiden är ett läskigt ämne. Hur kommer hösten se ut om jw och jag inte åker ut och reser? Kommer jag ha ngt sommarjobb i sommar så jag har ngt att fokusera på under dagarna? Eller kommer ja gå runt som en arbetslös resten av året?

Just det, mobilen tog sitt sista andetag i fredags oxå.. kollar på lite nya mobiler.. är de ngn som har ett bra tips?

Den här är jag lite sugen på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0