I'm sick of explanation, just stop

Haft en asnice helg! Varit mycket hemma hos Johannes med hans gäng men oxå hunnit umgås med Jw och Helga och klippt lite människor:) Plugget har man kanske skjutit lite på(A) Men Hörrni! alla 91or! Studenten är snart här!! Ni ser väl min nedräkning här till vänster längst ner;)

Jag har köpt balklänning oxå:) Om ni vill se hur den ser ut får ni antingen komma hit och kolla eller vänta till balen den 4de Juni. Tyg tiill studentklänning är oxå inhandlat! Mor min ska ge sig på den klänningen, good luck to her!
Problem med studentmössa blev de oxå, jag fick ingen text på min mössa. Nej, blankt! Dock gick det väldigt bra och fixa och de skulle skicka en ny så jag kommer ha 2;) Hoppas den kommer snart iaf:)

Lite roliga pics lånade från Hanna Rudström från i Lördags hemma hos Johannes♥






Kommentarer
Postat av: Hanna rudström

Absolut det är ingen fara :)

2010-03-29 @ 22:03:19
URL: http://hannarudstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0