Big trip

Jag och Johanna drar oss troligen österut i höst.
På shemat står
Indien
Kina
Thailand
Australien
:D
 
Under perioden september- december. Det skulle vara så jäävla grymt, men vi har två viktiga faktorer att se över. Om Jw kommer in på högskolan och om jag lyckas tjäna in alla pengar. :)
Har börjat kika på flygbiljetter och har hittaat till första destinationen Indien billigt för 3000 kr!:O
Har dessutom tittat på massa platser att se.. Tajmahal, gangesfloden, öknen i australien, kinamuren och massa mer.

Detta skulle jag ju inte göra i eftermiddag. Jag skulle skriva rapport.. suck på mig

Fint nagellack köpte jag med Jw på stan idag oxå.
SMURF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0