bellas lullaby

Bellas lullaby- ett soundtrack från twilight för er som inte vet (http://www.youtube.com/watch?v=zQME-ChSwNM) är en melodi som jag verkligen drunknar i. Kan lyssna på den om och om igen och försvinna i mina tankar. Tankar om allt och inget.
På tal om det jobbar ja på posten nu. Jag åker själv i en bil.. då hinner man tänka lite.. får dock bara höra massa Mix megapol.. Är trevligt när gubbar och barn kommer ut och hämtar posten eller för att småprata. Idag fick jag en glass för jag var snäll och gav en tant ett paket:P mysigt.
Nästa vecka ska mina vänner dra med mig på en secret trip.. fick ja i födelsedagspresent.. vi ska göra ngt men vet inte vad.. spääännande!


My girls. ♥

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Duuu, jag fick faktiskt en daim för att jag råkat lägga ner en klump i fel låda! Dock var det en av de varmaste dagarna, så den var lite smält xD

2010-07-08 @ 14:53:02
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0