I'm free fallin.

Tom Petty and The Heartbreakers – Free Fallin'

Sitter och tittar på vampire diaries, den enda serien jag vill följa just nu.
Jag tränade basket i tisdags. Det var lycka, alla som brinner för en sport vet hur det känns, och tänk hur de känns efter 2 års upphåll. Om jag inte hade så mycket att göra så skulle jag lätt börja igen. Tyvärr är säsongen slut nu och får hoppas på att det blir lite open gym som man kan hoppa in på.

Vi närmar oss studenten tog klassfoton som vi ska fixa och trixa med presenter till lärarna.



Imorgon eftermiddag åker jag till Malmö och hälsar på Min bror och Liza i turning torso, syrran kommer oxå ner och vi ska bland annat leva lixliv, kanske åka till köpenhamn och kanske hälsa på mormor när man ändå är i trakterna.
Det kommer bli nice vilket hur vi än gör!
Kommer hem på måndagnatt!
PUSSHEJ!



Kommentarer
Postat av: gabbie

Vad najs med lite trips här o var i landet :P

Postat av: josefin

Har ni kommit på nån bra rolig present till lärarna?:)

2010-04-21 @ 07:23:49
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0