av läängtan till dig.

Hallåhallå därute!
Hoppas ni alla haft en bra påsk. Själv har det varit helt okej, det känns inte som påsk i år eftersom jag alltid brukar åka ner till min mormor över påsklovet, men icke i år eftersom man har jobbat hela helgen. Det var lite trist att inte få fira påsk med familjen men systra mi kom hem iaf och vi hade det trevligt med hennes vänninor innan de skulle ut i lördags.
Dessutom gav Johannes mig en påskpresent så jag blev helt generad, ett par örhängen! Dem är såå fina:D


Idag vart jag officellt utskriven från sjukhuset (rehabträningen) jag behöver inte längre komma dit eftersom knät nu är återställt till ca 95 %. Är så sugen på att åka upp och lira lite vid sidan om. Jag ska nog ringa min förra tränare imorron och se om de har någon träning man kan vara med på den här veckan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0