teeetime!


är tillbaka i teträsket igen.. Bara häääver i mig tee! Jag är en sån person som inte vågar dricka te efter kl 8 för jag är rädd för att inte kunna somna så då dricker jag te istället:)
Igår var jag på Yoga för första gången, de var riiiiktigt avslappnande och väldigt skönt.. Man insåg då hur dålig balans man har men ska gå där 2 ggr till och efter de borde den vara lite bättre:)
Hela den här veckan bara ruuuusar iväg! Hinner inte alls med i tidsplaneringen!:O 
-projektmöte kl 8
- Avgång till skolan 9
-Börjar 10
- slutar 15
-träna 16
-möta upp annika vid tåget och lämna hennes dator.
-PLUUUUGGA!

Sen till fredag är det praktik och ska flytta över till pappa och ha filmkväll med Malin och ev Jessica.
Lördag blir det att på dagen träffa Stina och hitta på något för att sedan på kvällen dra ut till Julita för fest.

Mycket att göra men känner på mig att det kommer bli en riktigt bra vecka:)


Kommentarer
Postat av: stina

"Jag är en sån person som inte vågar dricka te efter kl 8 för jag är rädd för att inte kunna somna så då dricker jag te istället"



HAHAHA

2009-09-12 @ 18:58:41
Postat av: Lotta

Ånej! haha stavfel!!!;) jag hoppas alla förstod att de skulle stå kaffe där istället för te;)

2009-09-13 @ 12:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0