Standing in your light.

hm.. rubriker.. jag kommer aldrig på någon bra direkt.. för jag skriver om så mycket olika. Så därför brukar jag alltid skriva den mening som spelas på min musiklista PRECIS när jag skriver rubriken;) Det kan nog bli roligt framöver;)



Idag försov jag mig för första gången på ca 4 år! Jag hade satt klockan på halv 6 för att jag skulle hinna med allt jag hade tänkt mig, men jag råkade visst snoza en gång för mkt så att den stängdes av.. så jag vaknade igen kl 6.45. Min skjuts skulle hämta mig klockan 7.05.. Men jag, tro det eller ej, hann med allt jag skulle göra.. väldigt fort dock!

Sen idag har väl inte hänt särskillt mycket. Jag och Malin gick en timmes promenad med liiiiiite lite jogging haha! Ville ju inte stöta på alla hockeykillar som var ute och sprang så vi var tvugna att sprina ifrån dem! haha!
Nu ska jag väl börja dra mig mot sängen!
Imorron blir det fika med Jw, var hur länge sóm helst sen! Sen blir det yoga och kanske film eller ngt skoj på kvällen!

PUSSHEJ!


Kommentarer
Postat av: Eric

Misslyckad morgon ;) blev du på dåligt humör resten av dagen också ? Det brukar man ju kunna bli om man försover sig... /E.

2009-09-16 @ 21:01:38
URL: http://erichtegreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0