no one laughing at god

Hej alla där ute!
Nu var det ett tag sen jag bloggade men som sagt, internet här är riiiiktigt långsamt. Jag lever fortfarande;)
Vad har hänt sen sist jag skrev då?
Hm.. Jani jag har mest träffat J, gått ut och gått mycket med M och grävt ner mig i plugg med projektarbetet. Festen i lördags var riktigt rolig. Stina har ett perfekt hus. M,L& J och jag var hemma hos Lina först och hade jätteroligt med shootar och dans. Sen senare gick vi till Stina och sen hem.

Sen i måndags slutade vi även tidigare! Redan kl 1 istället för 4. Då lyckades Oskar,Johannes och Fredd övertala mig och Helga att åka ner till ishallen med dom. 3 hockeyproffs+ 2 bambi på is=? Ah det var en upplevelse.. Helga gick på isen och det gick väl hyfsat bra för mig med mitt knä.. Killarna däremot åkte runt hoppade och gjorde piruetter;)

Snart ska jag återigen träffa J. Ska försöka vara hemma hyfsat tidigt ikväll, imorron blir det praktik och flytta över till pappa. Då blir det bättre uppdatering.


Jag och M. Förstår ni mina förkortningar?;)
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0