i will call you up every saturday night.


Goodmorning sunshine!
 Ja faktiskt ser det ut som om solen håller på att gå upp, dock lite molning. Jag förstår att många av er ligger och sover nu men kanske även några stycken som är påväg till skolan precis som jag.
Idag är jag väldigt trött. Slutade ganska sent igår och kom hem till stan till klockan 6. Då åkte jag hem till Agnes och vi åt goda mackor och drack te och bara snackade massor vad som hade hänt. Det var väldigt länge sen det bara var vi. Vi träffas tyvärr inte så ofta själva längre.. det är tråkigt.



Dessutom har jag insett att filmkvällar mitt i veckan inte håller i längden. Jag hade planerat in att lägga mig hyfsat tidigt pga att jag var uppe så sent i tisdags oxå.. men så vart inte fallet. Kom hem klockan halv 1 inatt och jag jag vet mycket väl att det är mitt eget fel. Jag visste mycket väl igår att klockan skulle ringa kl 5.40 idag. Idag blir det Projektarbete, vi ska ÄNTLIGEN få träffa våra modeller inför hårvisningen! Sen på eftermiddagen blir det svenska och religon. Torsdagar brukar vara ganska sköna:) Sen ikväll blir det en klippning på mr Staffan..

Jaja.. nu har ni väl fått en snabb uppdatering. Imorron flyttar jag till mamma och då blir det ingen uppdatering på en hel vecka, jag står inte ut med hennes dator. Visst mamma den funkar men jag har verkligen inte tålamodet att skriva i dens takt.;)

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: agnes

OCH MER SKA DET BLI!

2009-09-19 @ 12:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0