goodmornin!

Hej alliphopa! Nu sitter jag och äter frukost och håller på att fixa mig:) Idag är det äntligen fredag och helg men först ska vi ha lite praktik här hemma i katrineholm. Jag ser faktiskt fram emot att gå dit. Jag har en klippning kl 11 vilket är en av mina favorittjejer och senare på eftermiddagen ska jag styla mamma till 50-tal:D Det kommer bli kul.

Igår var jag väldigt effektik måste jag säga.. Direkt efter skolan så åkte jag och tränade knät på sjukhuset..Men till min besvikelse var det inga nya övningar så det blev spinning och sen de vanliga övningarna.. Nu ska knät fan bli bra! Senare när jag kom hem så läste jag klart engelskasidorna som ska vara utlästa tills på tisdag. På kvällen klippte jag dessutom pappa samt ringde mormor och hörde hur allt var med henne. Saknar henne så, hon bor i skåne och jag har inte träffat henna sen i påskas.

Jag har bestämt mig för att göra lite effektslingor i håret för att inte göra det så platina-blont! bara 1-2 steg mörkare och kanske i en varmare ton.. samt klippa in luggen litegrann:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det kan säkert bli snyggt med effektslingor , vi får väl se

2009-09-05 @ 19:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0