Check it out.

Åh idag blir Helga 18 år! Så roligt för henne. Jag kommer precis från hennes släktfirande. De bjöd på jättegod kycklingsallad med tårta och kaffe.. MUMS!

Igår hade hon även lite firande med de allra närmsta. Det var jättekul! Mkt snack och dans och sen vid tolv gick vi ner till lilla krog några stycken. Lite tråkigt att vakten inte ens ville kolla leg när Helga så gärna ville visa.. suck..
Det var kul att träffa så många bekanta nere på stan oxå:) Fram emot kl 2 var jag hemma i sängen igen. Dock kunde jag inte sova särskillt mycket för jag har tagit ett till hår i örat:D Skitfint blev det men tyvärr gör det riktigt,riktigt ont!!!:(

Kan inte sova på vänster sida.. men som Johannes sa om man vill va fin får man lida pin, ett uttryck som jag hatar att höra eftersom de är så sant..

Vad tycker ni? Är det snyggt med piercingar?
en tanke i framtiden är att sätta en stav oxå.. men än så länge bara en tanke..

Nu ska jag pyssla med lite skolpapper, vi håller på att tapeserar om mitt rum så alla grejer ligger överallt.;)

Hade bäst! Puss!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Haha ja vad tycker jag? Lagom är bäst. Jag har ju på samma ställe som du i båda öronen, och det där med att sova på dem blir ju lite bättre, men inte helt. It still hurts, I'm afraid. Men jag tycker att det är värt det! Vill ta fler med det är ju så jävla dyrt! Får be Martin nästa gång;) Kram

2009-09-08 @ 18:06:16
Postat av: Amanda

skitsnyggt ju! :) men du, pierca inte tungan om du inte nödvändigtvis känner att du absolut måste. det gör så inåt helvete ont efteråt. jag går på diet för tillfället, that's how bad it is ;D haha

2009-09-08 @ 22:51:47
URL: http://amandalindh.blogg.se/
Postat av: Amanda

skitsnyggt ju! :) men du, pierca inte tungan om du inte nödvändigtvis känner att du absolut måste göra det, det gör så inåt helvete ont efteråt! jag går på diet just nu, that's how bad it is! ;D haha

2009-09-08 @ 22:53:21
URL: http://amandalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0