Love me to pieces

Hemma igen efter 5 dagars underbar semester!
Har haft mycket gott sällskap och mkt shopping, har bland annat hittat 2 perfekta partieklänningar och massa smycken:) Gosig kofta och svarta jeans med mycket mer. Nu är jag redo för hösten.

Nu ska jag stráx iväg till stan där hela Tallåsgänget ska träffas över en fika på hembagarns. Det kan man säga är "vårat ställe" Vi har alla fikat där ända sen 9an då vi alla lärde oss dricka kaffe tillsammans;) Haha! Vissa fastande och vissa gick vidare.

Därefter ska jag ha körlektion och sen ska jag vidare till Malin och få våra höstbilder vi har tagit med Anna Wall! ROOOLIGT!

Kommentarer
Postat av: Eve

Som att ja dricker kaffe? :O Inte då! å ska ja aldrig göra ;) Men de va en trevlig fika :D

2009-11-04 @ 22:41:07
URL: http://roosaspik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0