Inte alls som man hade tänkt sig?

Den här dagen blir inte alls som jag hade tänkt mig.
Enligt planering
- Engelska B 8.10-9.29
-Åka ner på stan och kolla på skor och allmänt mysa.
-11.20-12.00 Svenska B
-Åka hem och fika med Cissi och prata skit:)

Såhär blir det.
- Engelska B 8.10-9.29
-Åka ner på stan och kolla på skor och allmänt mysa.
fast i skolans biblotek då de andra tjejerna vill plugga, jag kan bara inte lämna dom;)
-11.20-12.00 Svenska B
-Åka hem och fika med Cissi och prata skit:)
Cissi har jättemycket att göra idag och måste plugga så vad ska man göra nu i eftermiddag? Jaja blir väl att skriva klart engelskaarbetet. BLÄ!

Jo just de! Jag ska lägga in bilderna från helgen när vi firade Helga! Vi åkte till Sundbyholms slott på afternoon Te.Olika slags tårtor, kondisbitar av varierat slag , slottets glassbakelser, wienerbröd, tarteletter och både matmuffins samt vanliga muffins. Te av flera sorter serveras hela tiden nybryggt i tesamovarer. Riktigt mumsigt! Om det inte vore för te dyra priserna skulle jag göra det till en tradition!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0