3rätters!


(vad ska jag göra med min lugg?!)

Fredag, jag älskar fredagar
var det en vis man som sa en gång. Det är sanna ord.
-Har haft en kort praktikdag idag. Alla frisörerna slutade kl halv 2 idag vilket jag oxå fick då.

Har huset för mig själv i helgen för pappa ska hälsa på Lena. Så ikväll ska jag bjuda Lina,Malin och Helga på trerättersmiddag.

Förrätt-bruschetta
huvudrätt- Kycklingfile med ugnsstekta grönsaker
efterrätt- Chokladtarteller med grädde och passionsfrukt.

Hoppas det faller brudarna i smaken.. just nu sitter jag bara och lyssnar på bra musik och glor. Ska ta och göra om min bloggdesign, vi går ju in i lite mörkare tider och de ska även min blogg göra.

Hade bäst!
Puss!!!


Kommentarer
Postat av: luffi

vad snygg header du har! kram luffi

2009-10-09 @ 18:43:27
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Eve

snygg du är kvinna!

Saknar dej <3

2009-10-13 @ 19:16:37
URL: http://roosaspik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0