tonight

Vill börja med att sända en tanke till den bekanta Sebastian som har genomgått en del operationer idag som jag har förståt det.. det är många ord sagda.  även RIP Fredric olofsson. Jag kände inte killen men känner hans klasskamrat och lider med alla i hans närhet.

Datorn funkade inte.. tror ja? Får inte igång internet och ska kolla om man måste ha sladdar och sånt? I don't know?
Vad har hänt under denna vecka då?

Bild 1- Köpt Krämeyliner från Funkhouse 184 kr. Skitbra! Mineralpuder (present) oxå bra! men kanske lite mörkt? Fick höra idag från Christian att det var ett counturpuder som man har att skugga olika områden XD inte konstigt att jag tyckte det var mörkt.. så sminkerfaren är jag!
Bild 2- Haft fisklapp i skolan.. 20 döda fiskar.. smelly..
Bild 3- Köpt ett fint nagellack depend 25 kr.
Bild 4- Haft en rolig skolvecka
Bild 5- Har inte alls varit skoltrött och orkat plugga varje efter skolan varje dag med en kopp te vid sidan av
Bild 6- Varit på Musikklassernas Vårkonsert.. saknad.
Bild 7- Blivigt förälskad i denna dryck.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0