sweeeet


Lotta mörkhårig feb-08


That's right, so sweet.. Dagen idag har varit så sweeeeet!
- LUNCH på PAUS med Gabbie, Mallan, Helgus, Persi och Emma. De tog sallad jag åt keso,ägg och morötter. haha
- Tog 12.00 bussen hem och drog mig ner till biblan med matteboken i högsta hugg! Maatteprov på fredag jippie*!

Ikväll blir det att ta det lugnt och njuta av kvällen. Greys anatomi såklart.

Kanske ska ta mig lite kvällsmat, är riktigt hungrig och sugen på min fruktcoctail med yougurt:) Det är mums!

Förövrigt längtar jag riiiktigt mycket till helgen. Det ska bli så kul:)

LUNCHEN med girlsen!

Kommentarer
Postat av: gabbie

Lootta is that u? wow, what a brown hottie! mmmm... lunch m tanterna var soooooo nice, favorit i repris igen, ohh LOTTA du är så duktig, morötter som du hatar ;) vi ska fira om 2 veckor haha m godsaker!

Postat av: gabbie

Lootta is that u? wow, what a brown hottie! mmmm... lunch m tanterna var soooooo nice, favorit i repris igen, ohh LOTTA du är så duktig, morötter som du hatar ;) vi ska fira om 2 veckor haha m godsaker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0