soft dag

Ja precis.. najs dag.. lite seg bara.. Vaknade upp hos alex imorse mysigt.. hade svårt  att sova bara så var inte den piggaste när jag cyklade till sultans och fikade med Agnes, emmelie,jw och hedvig. Vi köpte en tårta och delade på.. MUMS vad god den var, botten; kladdkaka. Lager; vaniljpannacotta och chokladmouse.

Efter det drog vi oss till bibloteket och lyssnade på musikklassare som sjöng. Tillslut vände sig tjejen framför oss "har ni gått i musikklass?" när vi sjöng med i varje stämma. Vi kan inte rå för det.. det sitter i oss;)
Sen har jag krånglat lite med bilden jag köpte igår. Skivan jag fick av Jocke funkar inte :S så ska kika förbi nästa vecka kanske och hämta en ny skiva. Pappa kan inte skjutsa mig och jag orkar helt enkelt inte cykla bort till nyhem en 3 gång idag..

Ikväll ska jag bara mysa med mamma framför.. ja kanske robinson?:) vad tror ni om det?

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0