School.

Nu sitter jag i skolans biblotek i rökmolnet av killparfym.. Inte kul..
De andra tjejerna skulle ner på stan nu på lunchen och kolla på kläder. Jag själv stannade kvar, jag känner att jag bara saktar ner de så jag stannade kvar och roade mig själv på annat vis. Jag har ingen labb i eftermiddag då lina, Helga och Malin har labb. Antingen åka en 40-min bussresa själv eller så stannar jag kvar en och en halvtimme i norrköping och går på stan och åker med 4-bussen med de andra tjejerna.. Jag måste gå och köpa sminkborste och lim.. jag skulle lika gärna kunna göra det här i norrköping ist för hemma i Kholm. Ja jag har 1 h och 20 min att bestämma mig iaf.

Vad händer ikväll? Nada plans.. plugga? visst.. kmr jag göra det? njaaa..


Peace




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Svar: Nej jag har inte pratat med Annelie och Flugan, men jag har ju själv bestämt att jag ska sluta, sen om dom fortfarande vill prata får de väl säga till, men jag kommer inte ändra mig.



Och visst, jag kan hjälpa dig med designen någon dag, har några innan jag måste ordna först. Men vi kan ju alltid höras på msn om det där. :)

2009-03-10 @ 12:56:09
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0