Ny design!

Vad tycker ni om min nya design?:) Jag vill hellre ha en annan header men vet inte hur man ska få dit bakgrunden snyggt.. tar det när jag ärlite mer kunnig;)

Ledig dag idag, förlåt jag menade "studiedag" så mkt studier har jag faktiskt inte gjort måste jag erkänna.. men imorron tar jag tag i matteb boken!
Pratade med syrran förut om skolan. Har tappat suget totalt och vill inte plugga alls. Men som hon säger kommer ångra mig så jävla mkt efteråt så nu ska jag ta tag i skolan igen! Vi får väl se vad jag säger om en vecka eller två;)

ikväll blir det att kika på greys anatomi med pappa. Skulle hellre vilja åka till alex efter hans jobb men han ska upp tidig imorron så jag vill inte störa honom. Han behöver sova:)



Min syster och jag 1,5 år sen<3

Kommentarer
Postat av: sis

vilken hemsk bild!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-18 @ 21:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0