No one wants forever.

No one wants forever anymore.. typ bästa låten just nu:D den låten är så skön.. fick den av Emely Fredriksson. Ibland lyckas bruden:D
Idag har jag varit i skolan, köpt hårspray på hårvårdsbaren D:fi 139 kr. Den är sjukt bra och hård.

Sen var det samhäll, vi sitter och pratar som vanligt utan att läraren gör större motstånd.. Drar oss vidare till Försäljning och Service där vi diskuterar en affärside angående en frisörsalong. Som vi sa den här salongen skulle vi vilja gå till.. haha!
Eftermiddagen hade vi uppspel med Tartuffe! de va inte så seriöst som jag trodde det skulle va vilket var väldigt skönt.. Lina skulle spela ett peddo.. fan va bra hon spela.. jag blev lite rädd:P
Avslutar dagen med att prata stjärnor.. ja .. inte så jätteseriöst känns det som,..

Nu ska jag prata klart med malin om våra djupa diskutioner.. ämnet avslöjar jag inte.
Desperet housewifes is up next.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0