Mars, inte långt kvar till Juni

Ja första mars idag. April, Maj och JUNI sen är det sommarlov! Härligt det låter.. jag är så trött nu om dagarna så jag vet inte var jag ska ta vägen... jag kanske har vant mig vid att vara hemma så mkt om dagarna att jag blir helt utmattad av att hålla igång hela dagarna... vad vet jag?
Det enda jag har planerat idag är en fika inbokad klockan 15.00.. det är skönt att inte ha ngt annat planerat eftersom de kmr ta sin lilla tid att fixa sig.. jaja.

Btw jag bara längtar tills jag får tillåtelse att slänga kryckorna har börjat ta mina första steg nu:) härligt.
Nu ska jag duscha och pyssla lite men jag skriver efter fikan hur det gick:)

PUSS!

Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0