lördagmorgon/lunch

Gårdagen var trevlig med Alex och hans gäng Pontus, hillevi, rebecka och Magnu. Vi drog oss först mot Pizzerian Nobel där det blev pizza för en del och sallad för en del. Efter maten när alla var belåtna drog vi oss vidare till spece och köpte 2 l läsk, popcorn och 1 kg godis.. (inget av dessa tog slut) haha. Vi drog oss alla hem till Alex och tittade på en film kallad RockenRolla.. själv förstod jag inte så mkt av den efter som jag somnade i soffan ca 1 halvtimme i mitten. Lite svårt att fatta slutet men man kan sammanfatta hela filmen med många "Gangstars" som skjöt folk och gömde liken haha! så upplevde jag filmen.

Nu sitter jag eller rättare sagt Alex och tittar på smalville maraton.. Själv sitter jag och bloggar och ber om ursäkt ifall ni inte får tag på mig. Min mobil dog  nämligen imorse...

Ikväll blir det fest med frisörtjerna+ några extra. Hade gött!

Later. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0