Late Night!

Japp sitter här och jobbar på min uppsats om "Vem ska stoppa trafficking?" Javisst det är ett intressant ämne och jag har läst mycket om det men hur ska man få in all fakta och alla historier? Det är det som är den verkliga frågan. Men nu känner jag såhär klockan kvart i elva på en söndag och hjärnan inte riktigt håller måttet. Risken är stor att jag skriver jättemycket och imorron när jag tittar kommer allt låta skit.

Gårdagen var inte riktigt som jag väntat mig. Jag och Alex hade inte superkul och gick istället hem klockan 1 från starlight och tittade på tv och la oss tidigt, vi förlorade ju trots allt 1 hel timme nu när vi ställde om till sommartid. Nu sitter jag och lyssnar på låtar jag lyssnade på för 2 år sen. T.ex High med James Blunt. De är härliga. Men nu är jag så sömnig så jag ska krypa ner i sängen. Jag vill inte sova själv. Usch.. inte bra.

 
Sleep tight.

P.S, På Gallerix har de satt upp en annons med mig som bakgrund från Allpeople.se. Don't miss it

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jättefina bilder på dig! :) Kram

2009-03-30 @ 10:49:14
URL: http://josequeen.blogg.se/
Postat av: gabbie

pretty kiddo!!

Postat av: päronhalva

hej!

guud så vacker!! maila mig trevliga kille från sthlm :D

2011-03-15 @ 23:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0