Hemmadag.

Det blev ingen praktik idag. Det känns så onödigt just nu är bara där några få timmar och under den tiden så snackar jag mest bara med alla.. ev rullar permanent.. dessutom känns knät väldigt ostabilt idag. Jag kanske inte var redo för de första stegen som jag gjorde igår.

SÅ idag ska jag klockan 14.00 pallra mig iväg till sjukhuset och träna hos AC. Fram tills dess kanske man ska göra ngn nytta? Prio A; plugga på teatern i skolan imorron;) " inte vet jag hur herrn kan brinna, men själv är jag en ganska kylig kvinna!" HAHA
Sen kanske man ska baka något bröd..? Har bara äcklig limpa.. eller så blir det något mer onyttigt som muffins.. vi får helt enkelt se:) Uppdate later

Kommentarer
Postat av: mamma

ja du inte är praktiken onödig! Men ostabila knän kan vara otäcka

Lycka till hos sjukgymnasten!

2009-03-02 @ 13:42:53
Postat av: Cecilia

SVAR: Ja, jag har inte heller varit där sen typ 6an, om det inte tillome var ännu senare!

2009-03-03 @ 18:15:00
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0