Helg sweet,

Jag älskar verkligen lördagar!
Hittils idag har jag gjort en hel del nyttiga saker. Hunnit varit på on off och köpt en grej till datorn så jag har internet:D Wiiieee.. Ska snart installera massa grejer och flytta över bilder hit och dit:).
Jag har dessutom pratat med syster i telefon. Johan kmr upp till henne i stockholm idag och hon lät lagom glad.. Haha!:D

Jag måste dessutom packa upp alla grejer som jag flyttat över från mamma, och för att jag ska bli nöjd så måste jag även pyssla och plocka lite med mitt rum. det gör jag alltid. Mitt rum ändrar sig varannan lördag de ni! Jag ska faktiskt ta tag i det NU!

 Ska ta före och efterkort oxå så får ni seXD

Kommentarer
Postat av: Annika

Vadå lagom glad?! Glad var jag ju! Sen att jag var trött de e ju en annan femma.. hehe... :P Johan sover snart ska vi ut o gå promis i vårvädret. puss på dig sis!

2009-03-15 @ 11:47:32
Postat av: Lotta

Ja det varju det jag menade;) haha jätteglad:)

2009-03-15 @ 13:24:41
Postat av: Gabbie

fin fin fin fin bild lotti!! yr so pretty


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0