Härlig dag.

Ja härlig dag har det varit på något vis. Jag var ganska skraj imorse innan vi började den nya kursen MATTE B som vi ska läsa nu fram till sommarlovet.. vi började räkna på några tal och de var inte så hemskt som jag hade ställt in mig på att det skulle vara:P Sen efter det hade vi Musica.. usch det var mindre kul.. men vi hade iaf en tävling.. bättre än barockmusik och wienklassisicmen.. suck.. Sen på eftermiddagen hade vi frisörteknik och treorna gick igenom lite gesällen.. slutade en halvtimme tidigare.. NAJS

Efter det blev det buss till AC på sjukhuset och träna.. försökte lite smörigt fråga om jag kunde släppa kryckorna redan nu(med tanke på att jag smyggår lite grann hemma) men det gick inte på fråga! En vecka till ja.. Sen efter min sena kväll igår.. låg och smsa och såg att sista sms skickades iväg klockan 23.59 och antar att de var då ngn gång jag lyckades somna..  så la jag mig i soffan framför greys.. ah ni kan ju gissa vad som hände... zzzz

Nu ska jag och pappa iväg till ICA nära och köpa nötter eller ngt energigivande till nationella imorron PUSS<3
solen sken idag.. för en gångs skull:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0