Gomorron!

Jag hann aldrig med att blogga igår efter städningen. jag började nämligen flytta över massa bilder till den här datorn och allt möjligt och plötsligt slog klockan halv 7, en halvtimme innan jag skulle vara hos Alex och jag hade inte ens fixat mig. Så kvällen spenderades där vi tittade melodifestivalen tillsammans. Är det ngn mer än jag som är chockad över resultatet?! Vilken skräll som min´pappa skulle säga. Det trodde jag inte. men det kanske är det sverige behöver? Ett nytt annorlunda nr. Man har ju sett tidigaere år att de här popiga inte fungerar..men opera? Btw så är Magdalena Ernman våran Svenskalärare Karin Ernmans kusin ;)

klockan ett idag kmr Maria hit så ska vi toppa lite på hennes hår. Hon hade en tanke på att klippa av sig håret till axlarna vi får se om hon forfarande har kvar den tanken;)

Här är iaf en liten bild på var jag numera sitter med min laptop och skriver. Tog inte så många kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0