FRIDAY!

Wiiiiiie! den här veckan har gått sjukt snabbt! För en gångs skull har det varit en riktigt behaglig skolvecka. och om jag har klagat så har det varit enbart för vanans skull;) Vi var på vårkonsert med musikklasserna igår kväll. För att återuppleva minnen menar jag^^. Jag slår vad om att de som satt framför oss inte hade en aning om att de skulle få surrond ljud på konserten..

Inte mod♥

Ikväll ska jag flytta över till papi igen.. och få en egen laptop!:D Det ska bli skönt att ha en egen dator som man kan ha hur mkt man vill:D Jag har tyvärr en lektion kvar, sitter i skolan och har 3 timmars Matte B framför mig. Jag tror dock jag ska dra en liiiiiiiten vit lögn att jag måste gå en timme tidigare,, jag ligger trots allt väldigt bra till och kan jobba hemma om så skulle behövas ;)


Hörs ikväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0