:)

Åh vad roligt det var hos allpeople.. Jag kom dit klockan halv 12 efter mkyt bussåkande fram och tillbaka och´Christian satte igång och sminkade mig klockan 12 som planerat. Det blev den svarta outfiten med de slitna strumbyxorna, mina träarmband,sotig sminkning och stort lockigt hår. Efter sminkningen var det dags för en halvtimmes fotografering som kändes som 5 min. trodde att det skulle bli jättestelt och konstiga bilder. men kändes hur naturligt som helst tack vare tjejen(sara?) som hjälpte till att ta olika poser. Trodde inte att jag skulle vilja ha ngn bild men flera stycken blev skitbra! om det inte för min extremt tomma plånbok skulle jag köpa tre jättesnygga kort! men istället köpte jag ett kort som jag fåpr ikväll och de får ni se då:)

Nu får ni nöja er med en cambild på sminket och håret;)
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0