.

Sunday... soldag? Knappast! Regnet hänger i luften och får för sig att då och då falla s¨å fort man sätter sin fot utanför dörren. Idag är en riktigt slappdag. Jag älskar söndagar på det sättet. Jag försöker att planera så lite kan kan på söndagar för att bara få ha en dag i veckan då jag gör ingenting. Så hittils idag har jag pluggat lite matte(ja frivilligt) suprise suprise..! Och om två timmar kommer Lena hem till oss och vill göra en förändring med håret.. från axellångt till kort hörde jag sist, men saker kan ändras..:P

Sen ikväll blir det kör och fika med Jw.. Var och fikade med henne och hedda igår oxå.. men kände att den tiden inte riktigt räckte till;) Ja just de jag köpte en plattång igår.. tyvärr blev de ingen ghd utan bara en vanlig björn axén. Jag bestämde mig för att lägga undan de 1300 kr som blev över till min shoppinghelg i stockholm i vår. När jag har blivigt hyfsat bra i knät och släppt kryckorna ska jag åka upp till min syster i antingen Stockholm eller Göteborg en helg och bränna massa pengar. måste ha ngt att se fram emot den här tiden på året.;)


Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0