Dead and gone

faaaaaaaaaaaa*n vad trött och gnällig jag är!

-Gick upp med syrran klockan halv 7 imorse, packade och fixade mig. Gick kl 7.10 till T-centralen, satte mig med en kaffe och åt frukost i väntan på tåget till norrköping.
-Tog tåget 8.21 kom fram 9.33 och tjejerna mötte mig. Här var jag på riktigt bra humör.
- Humöret sjunker rejält vid lunch när de inte har ngn sallad kvar.. ska det inte finnas mat till alla elever oavsett hur dags man äter? + det var jättegod mat.. suck där satt jag med mina 2 ägg.. Jag ooorkar verkligen inte mer.
-vid eftermiddagen på vägen hem och busschaffören inte ser att jag vill gå av bussen vid söder tull utan fortsätter köra.. Det är då Lotta blir förbannad. 
- och så har det fortsatt fram tills nu..

Här är lite bilder från skolan idag och kursen igår:)

Kursen

Labben i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0