could you be loved?

Åh vad länge sen man lyssnade på bob marley. Lyssnade nästan sönder honom för länge sen så tog en paus och nu gillar jag honom igen:)
Jag ska alldeles strax gå till bussen som tar mig till tågstationen. Vi börjar sent och har 40 min svenska och ett naturprov som jag inte alls är redo för. suck..
Ja jag får väl skylla mig själv eftersom jag valde nöje framför arbete igårkväll. Sms och msn är så mkt roligare;)
Klippte maria kort i söndags..här är en bild som jag lånat från hennes blogg

 Jag tror jag ska sova hos mamma ikväll om hon samtycker. Pappa kmr hem skitsent, så vore roligare att vara hemma hos mamma.. Vi får se vad hon säger om det:)

Just det.. Har träningvärk, nu har Anna Carin speedat på träningen ordentligt efter 9 veckor;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: mo

Riktigt fint blev det!! :D

2009-03-17 @ 21:01:32
URL: http://mowlston.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0