Yoho, a pirates life for me.

Igår firade vi Maria flodström som fyllde 18 här i tisdags. Jag tänkte skicka iväg ett inlägg men hela dagen blev fullsmockad igår så jag hann verkligen inte. Temat var iaf Pirattema,, hihi. Jag hade mina piratbyxor och en stor grå skjorta med en "korsett" över. Blev helt okej tycker ja:) Kvällen var trevlig och träffade många basketkompisar vilket inte händer allt för ofta. Blev ganska tidig hemgång, var väl hemma vid 12 skulle jag gissa på. Sen satt jag och Malin och gnällde att vi ville att hon skulle komma hit och sova över men utan cykel eller fordon ingen framgång.

Nu ska jag och mamma strax iväg och fira Emely som konfirmeras idag:)



Cissi och födelsedagsbarnet

Cissi och jag poooosseeee!

Fler bilder kommer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0