Tagga upp!

Har haft mycket att göra de senaste dagarna. Igår hade vi skolavslutning och Ida Plantin sjöng en egen låt tillägnad till sin klass ujujuj så vackert. På kvällen blev det filmkväll hos Fredd med Helga, Oscar, Malin,Johannes och Fredd och vi tittade på en jätteäcklig skräckfilm uuuuusch. Jag tänker helt enkelt förtränga den filmen!
Kan inte riktigt fatta att jag fyller 18 år om 4 dagar. Det har gått så sjukt fort! Det blir partiepartie helt enkelt med tema Sagor och fantasyväsen. Hittade en perfekt klänning/tunika som jag ska ha:)

Men ikväll blir det att fira min kusin som fyllt 23. Agnes kommer strax hit och vi ska äta mat och dricka några drinkar:)
Kommer bli superkul:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0