Is it true? Yohanna

Den låten har jag precis upptäckt, eller jag har hört den tidigare men har inte ritkigt lyssnat på hur bra den är. Rysare..
Gårdagen var jätterolig faktiskt:D Vi var hemma hos Hedvig och blev bjudna på tårta och massa gott och blandade lite drinkar:) Senare när de andra 18åringarna gick på lilla gick jag och Stina hemmåt. Det togs en hel del bilder. Vi får se om jag kan få några så får ni se. De bor så sjukt fint..

Nu ska jag och Persi dra oss en sväng förbi Norrköping.. Jag måste köpa kläder till nästa vecka (Jag fyller ju 18 om precis en vecka) och köpa presenten jag har spanat in åt min syster. I eftermiddag blir det klippklipp.

Kan verkligen inte fatta att det är skolavslutning imorron:o


Jag och persi i vintras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0