If I hade eyes in the back of my head.



Har haft fullt upp i veckan därav inte hunnit med att blogga. Kanske är bra för mig som var lite smått beroende ett tag.
Har fortfarande inte fått bilderna från födelsedagsfirande börjar bli lite otålig men får dom förhoppningsvis ikväll:)
I fredags åkte jag och hela gänget ut till Oscars sommarstuga och vi firade midsommar. Skulle ha stannat tills idag men igår med ett väldigt magont åkte jag hem vid 10-snåret när ida kom och hämtade malin och Jessica. Det har varit väldigt mysigt med hela gänget med mycket snack och sömnlösa nätter;)


Idag har jag bestämt mig för att ta det lugnt och stilla. vaknade vid halv 12 och sen dess har jag tagit en skön dusch och plockat med alla fina blommor som jag fick i onsdags. TACK ALLIHOPA! Blommor är så roligt att få:)
Nu blir det espresso i mina fina koppar som jag fick i present.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0