How would it be?

Gårdagen var jätterolig verkligen!:D
Jag och Agnes åt lite god mat här hemma och spelade fia med knuff tillsammans med staffan och mamma. Det gick skit så vi drog oss vidare till min kära Kusin Jossan. Vi var där och träffade mkt roligt folk och hade trevligt. Sedan gick jag och agnes tillsammans med Crille och CO hem till crille och snackade en hel del där. Sedan släppte vi av dom när de gick mot statt och vi fortsatte ner till stan och träffade massa gulliga människor:) Precis alla jag ville träffa. Alla utom lina:(

Frammåt 2-snåret följde Johannes och Fredd mig hem och det blev en hel del smsande innan man somnade.
Tack För alla som var med igår bilder kommer troligen upp på facebook och min kusins blogg.

Idag ska ja mamma och pappa planera min 18årsfest på onsdag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0