hello sunshine



Underbart väder!
Ngn som inte håller med? Nej tänkte väl det..

Det gick faktiskt riktigt bra första dagen på jobbet och jag tror att jag lyckades imponera på han som gav oss olika portar att lämna av massa post i. "" Känns riktigt skönt faktiskt.
Idag vaknade jag av att Malin min gulleplutt ringde mig klockan 10. Hon bad så mkt om ursäkt men om hon inte hade ringt då vem vet när jag hade vaknat?

Alldeles strax ska jag cykla iväg mot sjukhusets gym och köra mitt pass. Har inte allt för stor lust med de, med tanke på hur trötta mina ben är efter all gårdagens cyklande sen efterråt har jag ingenting planerat, är sjukt shoppingsugen men vet inte hur mkt jag hittar här i Katrineholm. Eftersom syrran nu har skaffat ett gästrum i göteborg så kanske man ska dra ner dit nästa vecka?

Just det, här är några bilder från födelsedagsfesten tagna av Eric.




















TAck och Hej!

Kommentarer
Postat av: Sis

KOM!!! Jag jobbar bara tisdag kväll sen e ja ledig resten av veckan, kom om du vill!!! Vi kan bada i havet o mysa :D o gå på liseberg!!!! :) Puss

2009-06-23 @ 20:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0