Happy birthday to you



Lina tog sin photoshoot hos all people. Hon fick det av oss i 18årspresent. Hon blir så bra på bild. Hon tog några bilder själv och några med Pontus, de bilderna blev så fina. Det är inte likt mig men jag märkte själv hur jag sa "naaw" när de tog vissa poser;) Hela tjejgänget var med på några bilder oxå. Jag själv såg ut som jag vet inte vad på de bilder vi valde ut tillslut men de är ju Linas present och alla andra blev så fina:) så fort jag får se dom ska jag lägga upp dom här så får ni se:)
Igår som ni kanske läste var vi och firade Helgas 17årspresent på kvällen. Vi åkte direkt från allpeople till Norrköping och hittade en mysig krog där vi åt. Deli hette den. Jag tog plankstek med oxfile med en alkoholfri drink:) Persi och Helga tog fläskfile med pommesfrites och bearnesås med cider och cola. Lina tog pasta och cola light och Malin oxfiletoast med cola. Mumsigt var det: absolut!:)

Sen drog vi oss till biosalongen och tittade på I Love U Man! roooligt film:)



Under kvällens gång började Lina Snusa och helga blev en kanin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0