Get me out of here

Den här dagen är ju inte allt för rolig, man blir ju inte gladare av att det regnar hela dagen! Jag har iaf varit ledig idag och det var såklart superskönt med sovmorgon och jag har bara tagit det lugnt. Jag ville jättegärna läsa twilight-böckerna idag i det här vädret(då ni vet man bara vill kura ihop sig i soffan med lite te:) och cyklade därför ner till biblan och tänkte låna dem.. Men alla 7 exemplar var uthyrda:O Surt!

Sen har jag plockat och donat lite i rummet och till sist avsluta kvällen med att klippa två flickor på 9 och 12 år. Supersöta var dom och de båda fick varsin bob med lite ökade längder:)

Jag hade dessutom tänkt mig att jag skulle skriva ett inlägg på hur man gör en snygg och enkel uppsättning och hade tagit massa kort men nu har batterierna tagit slut och jag får inte in bilderna på datorn:( så det får helt enkelt vänta..

Hade bäst<3


Agnes and I från Hedvigs fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0