fredag

idag är det fredag. Lätt att glömma bort dagarna när de är sommarlov och jobbet inte har börjat än. Men de som skiljer sig från alla andra dagar är att alla kompisar är lediga imorron och vi ska på partie. Emma fyllde 18 år igår och vi ska hem till henne och fira . Till att börja med ska vi samlas hemma hos mig några stycken och jag tänkte bjuda på en härlig sommardrink. Senare på kvällen blir de antingen krogen eller hänga med malin hela natten.



Nu har jag legat och solat i några timmar och tänkte dra mig hem mot mammas place. Fredag dvs flyttdag. Skulle oxå behöva köpa ett fräsch nagellack. Har inget sommrigt som jag verkligen tycker om.

Ha en underbar fredag ! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0