Everyday is a new day.

Gårdagen blev inte riktigt som planerat. Jag såg fram emot ett möte som aldrig blev av. Det blev inte krogen för min del. Och jag fick gräva i rabatten efter nyckeln när jag skulle hem.

Idag har jag inte gjort för mycket. Det händer inte så mkt på min front just nu utan det är mest att bara njuta av solen och av livet. Malin och Ida kom förbi här en snabbis och hämtade malins grejer hon lämnade kvar här igår. Sen kom mamma hem från skåne oxå riktigt skönt att ha henne hemma igen:) Tänkte dra mig ner till ICA nära nu för att köpa in lite lösgodis (som jag inte har köpt på över en månad, duktiga mig) Ikväll är det nämligen filmkväll hemma hos hedvig som står på shemat. Som vanligt har jag ingen åsikt i filmvalet eftersom alla utom jag älskar skräckfilmer. Usch.. jag kmr ha svårt att somna det vet ju jag de. 


Puss på er! 

Kommentarer
Postat av: emma

vem ville du träffa? ; ) tack för att ni kom, ni är så gulliga allihopa!

2009-06-27 @ 22:19:39
URL: http://skagerdalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0