bless you.

Jag är jättesnuvig.. usch.. och hängig.. med huvudvärk.. jag mår illa i solen och jättetrött. Jag vill verkligen inte bli sjuk!

Idag har vi varit hemma hos la familia fredriksson i valla. Vi kom dit och stekte några timmar men för mig blev de en del i skuggan av mitt konstiga kroppsuppror. Sedan blev de att klippa annas pojkvän Teodor från stockholm. Han är väldigt mån om sitt hår och det kändes fint att han lämnade ansvaret i mina händer, båda blev vi väldigt nöjda. Sedan var det att dra hem till tråkiga teorilektionen. Vill ha mitt körkort nuuu!

I övermorgon åker jag till sistra mi i Göteborg, det ska bli semester så det skriker om de. Liseberg, shopping, sol &bad samt fest i storstan. Låter inte allt för illa va? Här kommer en superfin bild på mig och min syster från min födelsedag:)



Pusspöss

Kommentarer
Postat av: Syster

Tjo!! Ja, det var maskerad och jag är isprinsessa!!! Haha, du kan ju inte lägga ut bilden utan att förklara varför vi ser ut som vi gör... haha!! Imorrn ses vi! PUSS!!!

2009-06-30 @ 23:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0