Roligt inlägg!

Fick order av Malin att skriva ett roligt inlägg för att muntra upp henne lite. Vad är då ett roligt inlägg?  Jag kan göra någon utav nedanstående punkter...

Dra en bellman historia

  • Lägga in en riktigt ful bild, kanske en riktigt gammal bild?
  • Berätta någonting riktigt förnedrande om mig själv som får en annan att må riktigt bra
  • Lägga in ett roligt klipp från youtube

Ja möjligheterna är oändliga! Jag kommer nog inte göra någonting utav detta på grund av tidsbrist.. Jag och Mamma tänkte nämligen dra ut på stan hitta en present till låtsassyster Emely som fyllde 15 år igår och sen dra ut till valla och gratta henne i efterskott:)

mindre

Kommentarer
Postat av: Malin

men lottis, din lilla skit ;)

2009-02-17 @ 13:35:36
URL: http://mpw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0