I'm back Baby!

Sådär ja efter en vecka är jag tillbaka hos pappa med internet igen.
Idag var en kort dag i skolan

  • 8-tåget till norrköping
  • Hoppar på kryckorna fort som fan medans de andra springer för att hinna med bussen, jag hinner
  • klockan 10.00 anländer Stilochtrendare och jag tilldelas Jennifer (tack till den anonyma kommentaren som påpekade att det inte fanns ngn Jenniferi klassen! Haha bra gjort av mig att hitta på ett namn xD)som ger mig ansiksbehandling och sminkning.. NICE sminkningen är annorlunda(grön) men fin:)
  • Slutar 11.50, åker hem med 12.33-tåget

Efter det har jag klippt och stylat Marie en av mammas kollegor. Det blev den snygga pagen med gradering i nacken, alltid ett säkert kort:)
Snart kmr pappa hem från hot Basilika med hämtmat, länge sen ska bli gott:)
Imorron ska jag och massa kompisar på sminkkurs hos Christian Myrdal på eftermiddagen sen på kvällen blir det kanske partie,partie vi får se:)


Kommentarer
Postat av: ida

bara en inflikning, han heter myrland :D have fun, hälsa frän mig!

2009-02-27 @ 21:53:47
URL: http://plantinida.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha! Hon hette rebecca som gav dig ansiktsbehandlingen xD och som ida skrev, han heter myrland ;) stackas dig! alla bara påpekar ;) <3

2009-02-28 @ 10:43:58
URL: http://mpw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0