Fika


Fikat med dessa tjejer på sultans norr idag det var riktigt skoj att ta upp allt gammalt skitsnack.. det var längesen vi var många och fikade ngnstans.. kändes som 9an där ett tag bara att vi var lite mer mogna kanske;)
Själv va jag en smula onyttig och tog en cappuchino(stavning?) och en chokladboll men hade stina med mig som köpte kaffe och mazarin. Agnes en räkmacka och jw en varmchoklad.. Jag hade gjort ett försök att försöka få agnes att ta med din vaaaackra systemkamera så kunde jag ha tagit lite fina kort med den.. men icke.. den glömde hon.
Imorron blir det partie partie:) och träning hos A-C förstås:( 
Hostan är inte bättre snarare sämre.. blääää..  är det ngn som har ett bra tips mot dålig hals? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0