Dålig service



Fick gå upp klockan 8 imorse, det var tugnt med tanke på att jag somnade halv 3 inatt.. kanske mitt eget fel för att jag satt vis msn alldeles för länge, vad vet jag?



´Jaja anledningen till denna tidiga morron var träning hos sjukgymnasten klockan 9. När vi kört några stationer skulle hon sticka iväg en snabbis för att titta till en annan patient så skulle hon komma tillbaka. Jag hinner köra klart hela programmet och sätter mig utanför gymmet och väntar. och väntar... efter en halvtimmes väntan är hon fortfarande inte tillbaka då sa jag till den snygga killen i receptionen att hon får ringa mig angående nästa tid.. Han bad så mkt om ursäkt för henne.
Snyggkille- Bra service
Tråk Anna-carin- riktigt dålig kundservice.

Jag har sedan dess inte gjort någon nytta. Jag lagade jättegod mat. Lax med wook och sås. Jag är stolt över mig själv då min matlagning blivigt väldigt slarvig på senaste tiden.



Jag har dessutom kommit in i någon form av disneyfas. Som sagt tittade jag på lejonkungen igår med mamma och på kvällen tittade jag på pocahontas och nu har jag tittat på Mulan:) Vet inte riktigt vad detta ska betyda.. jag tror det är att jag vill leva i en annan miljö just nu.. Antingen på savannerna i Afrika eller en indian eller kanske som en geisha i Kina?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0