Let It Snow!

Mysigt det är nu när det börjar snöa.

Ja det är det man tänker när man sitter inomhus med en kopp kaffe och en filt virad runt sig, inte så härligt när man ska åka bil till Nyköping och lämna tillbaka kläderna från visningen. Men Malin var väldigt duktig på att köra måste jag säga! Jag är stolt över henne!


Nu är jag hemma igen och ska strax bli upphämtad av Cissi som kommer bli min arbetskamrat den här veckan, Vi ska båda jobba på posten den här veckan. Jag jobbar ju på Vingåkers Factory Outlet på helgerna annars men nu innan jul måste man ju dra in lite extra för att ha råd med de bästa julklapparna:)

Hade bra!

Ps. Kan det här vara en klänning till Nyår kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0